Monday 17 January 2011

fixed gear bike

fixed gear bike kini satu trend baharu di malaysia..
pada pemahaman ak...basikal ini asalnya track bike yg digunakan di jalanyara
dengan penambahan eleman hipster...basikal ini muncul di jalanan dengan kaler2 yg menarik...

ak pon tejebak dgn pekara ini...ak bermula dgn set murah rm4oo..
seminggu pastu rosah...
ok ler..ini riviu saya pasal basikal ini..
-mostly badan rase mkin fit sbb exercise tiap2 ari dgn berbasikal..

-nice looking ssb saya org first bawak basikal kt kolej.fixie nie bile dh suntik dgn hippies looking maka otomatik ia mampu menjolok mata.x senang duduk lau x pandang lama2

-x perlu rely kt or lagi lau nk g mne2.kite bole gerak kemana2 yg kite suke..kdai bundle mna kta mnat.kafe mane sdap n tmpat feveret kite hangout

-ongkos tambang teksi pon dah x de..(ssb sume berbasikal).even pegi bandar baru sg buloh pon berbasikal.maybe lau ade member bole la trip rmai2 g KL

-dpat knal rmai org baru yg rupenye same mnat ngan kita.aku dpat knal nasrul bdk ppkp sem 3(munkn).

-kita jadi semacam pencetus trend.sebelom nie rmai nk berbasikal tp x sanggop memnjat bukit tesion(tension mendaki).tapi bile ade org bawak basikal(fixie pulak tue) deorang pnye view pon berubah.bukit tension boleh didaki menggunakan basikal

baru2 nie basikal ak rosak...mayb sbb aku beli basikal decent one pnya ssb tue die cpat rosak.perhaps elaun baru nie ak mau angkat basikal baru yg lebih baik punya..
aku ingat mau angkt basikat pursuit ssb body dia ebih speed lookin.

2 comments:

  1. layan road bike la.lg best

    ReplyDelete
  2. smart..sial x blek minggu neh...mampui aq merana

    ReplyDelete